Martat -007 toimintaryhmä

Martat 007

Mirva Torvinentoimintaryhmän vetäjä
Vuokko Männistö rahastonhoitaja

Ilmoitamme toiminnastamme jäsenille pääasiassa sähköpostilla.

Kaikki toimintaryhmämme jäsenet ovat Turun Marttayhdistyksen jäseniä ja oikeutettuja osallistumaan yhdistyksen kokouksiin sekä muuhun yhdistyksen järjestämään yhteiseen toimintaan. Näistä ilmoitetaan Turun Marttayhdistyksen sivuilla.

Turun Marttayhdistyksen facebook-sivun löydät täältä. Martat 007 toimintaryhmällä ei ole omia sosiaalisen median kanavia.

Turun Marttayhdistys kuuluu Lounais-Suomen Marttapiiriin ja jäsenemme voivat osallistua Lounais-Suomen Marttojen jäsentapahtumiin. Piirin ajankohtaisista asioista löydät tietoa täältä.

Marttaliitto järjestää jäsenille opintomahdollisuuksia erilaisista aiheista. Kannattaa tutustua opintotarjontaan ja vaikka aloittaa opinnot yhdessä marttakaverin kanssa. Marttaliitto on myös sopinut erilaisista jäseneduista, joista löydät lisää tietoa täältä.

Oletko jo tutustunut Martat-sovellukseen? Ruokaohjeet, kodinhoito, käsityöt, puutarha ja huonekasvit sekä sesongin mukaiset vinkit löydät kootusti Martat-sovelluksesta. Sovelluksessa voit tallentaa suosikkiruokaohjeesi, suunnitella viikon ruokalistan ja tilata muistutuksia kotitöistä.